Вас вітає методична служба школи! 
 
                          
 
 
                   Костенок Наталія Михайлівна
             заступник директора з навчально-виховної роботи                                                                        
 
         
 
 
 
Впровадження нового    Державного стандарту 
(завантажити)
                                                                                                                                                                                        
 
            Тема над, якою працює школа :
"Формування творчої особистості вчителя та учня з дотриманням умов збереження здоров'я"
 
Внутрішньошкільна методична робота з педагогічними кадрами спрямована на формування професійної компетентності, розвиток творчого потенціалу колективу, вироблення інноваційного стилю діяльності, підготовки вчителів до пошукової діяльності, роботу в нових умовах з метою впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес.
 
Методичну роботу з педагогічними кадрами організовано через взаємодію всіх підрозділів здійснення освітньо-виховного процесу школи. Структура методичної роботи продумана й ефективна (додаток 1). Важливою її складовою є методична рада школи. Саме цей орган керує процесом впровадження ідей реформування освіти, реалізації завдань науково-методичної проблеми закладу. Серед завдань методичної ради є здійснення контролю за реалізацією освітньо-виховних програм, вивчення, узагальнення й поширення перспективного педагогічного досвіду, продукування нових педагогічних ідей, направлених на здоров’язберігаючі технології.
 
Обговорення науково-методичних питань, методичних підходів щодо організації навчально-виховного процесу, підвищення грамотності педагогів відбувається шляхом використання різних форм і методів методичної роботи (додаток 2). Найбільш ефективними формами роботи є семінар-практикум, творчі звіти, тижні педмайстерності, творчі групи вчителів-предметників.
 
На засіданнях предметних методичних об’єднань, творчих груп вчителі розглядають питання методики вивчення окремих розділів навчальних програм з демонструванням відкритих уроків, застосуванням прийомів і методів активізації навчальної діяльності учнів, педагоги ознайомлюються з методичними рекомендаціями, публікаціями з питань змісту і методики навчально-виховної роботи.
 
Провідною ідеєю школи є розвиток здібностей, обдарувань і талантів дітей. Діяльність педагогічного колективу спрямована на створення концепції роботи з обдарованими дітьми.
 
Таким чином, налагоджена система методичної роботи в навчальному закладі забезпечує безперервну самоосвітню діяльність педагогів, розкриває їхній творчий потенціал.
 
Сьогодні кожен із вчителів школи мотивований на розвиток, розуміє зміст своєї діяльності, очікує певного результату від роботи, постійно аналізує те, що відбувається, співвідносить діяльність усіх з діяльністю кожного, йде вперед, якісно змінюється. Творчий потенціал є основою навчального закладу, він дає впевненість, що школа з року в рік буде вдосконалюватись і на шляху свого розвитку ставатиме кращою.